Hoe reserveer ik een taxirit online?

U kunt online uw taxirit reserveren via ons reserveringsformulier. Het formulier vindt u onder het kopje “RESERVEREN”.

Waarom hanteren jullie een nachttoeslag van €20,00 extra voor taxiritten tussen 23:30 en 05:30?
  • De taxichauffeurs hebben te maken met rij en rusttijden. Soms komt het voor dat een chauffeur ’s nachts 1 of meerdere taxiritten heeft. De chauffeur mag dan overdag geen taxiritten meer rijden waardoor er dan overdag geen omzet gedraaid wordt, terwijl er dan juist meer aanvraag is in ritten die door de landingstijden en vertrektijden beter met elkaar gecombineerd kunnen worden. (Voorbeeld: Als een chauffeur ’s nachts een klant af heeft gezet op Schiphol, rijdt hij vaak leeg terug van Schiphol naar Harderwijk, omdat er minder vluchten landen in de nachten. Ook zonder klanten in de taxi worden de rijtijden van de chauffeur in de boardcomputer dan geregistreerd).
  • Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel, onze taxitarieven zijn t.o.v. andere aanbieders met auto’s in de dezelfde klasse heel scherp geprijsd (zie hiervoor de taxitarieven op rijksoverheid https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/taxi/vraag-en-antwoord/wat-zijn-de-kosten-voor-een-taxi. Het kan een keer voorkomen dat de chauffeur kort voor vertrek een lekke band heeft. Het is dan enorm moeilijk om een vervangende chauffeur te regelen die ook ’s nachts voor onze voordeeltarieven wil rijden.
  • Tot slot zijn wij van mening dat €20 extra per rit voor de taxichauffeur in de nacht een eerlijker tarief is.

 

Als ik een taxirit reserveer, zit ik dan alleen in de taxi, of kunnen er ook andere mensen bij mij in de auto zitten?

De taxirit is altijd privé, er stappen dus geen andere mensen tijdens uw taxirit in. 

Als mijn vliegreis niet door kan gaan door de coronamaatregelen of een positieve PCR coronatest, mag ik dan kosteloos omboeken of annuleren?

Ja, u mag te allen tijde kosteloos annuleren of omboeken, probeer dit wel direct door te geven zodra u weet dat uw vlucht niet door kan gaan. 

Als ik online reserveer, moet ik dan ook online betalen?

Nee, u kunt per pin of contant betalen in de taxi. (tenzij u op rekening rijdt)

Hoe weet ik dat mijn online reservering is gelukt?

Uw reservering komt direct bij ons binnen. Daarna krijgt u zo snel mogelijk van ons een bewijs per e-mail dat de reservering is bevestigt.

Ik land op Schiphol airport, waar word ik opgehaald?

Boven bij de vertrekhallen op de 1e verdieping in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Lees meer over onze Airport Service.

Kan ik met Creditcard betalen?

Ja, U kunt betalen met Mastercard, VISA en American Express

Hoeveel personen kunnen jullie maximaal vervoeren?

De chauffeur kan maximaal 4 personen vervoeren. Wij hebben helaas (nog) geen taxibus. Let op! voor ritten naar Schiphol is het helaas i.v.m. de ruimte niet mogelijk om 4 personen met 4 grote koffers te vervoeren. 4 kleine koffers (cabin size) of 2 grote koffers en 2 kleine koffers is wel mogelijk.

Ik wil op rekening rijden, hoe regel ik dat?

Stuur een E-mail naar info@taxiservice0341.nl met de volgende gegevens: Naam (organisatie), Contactpersoon (indien van toepassing, Factuuradres en Telefoonnummer.

Zijn de prijzen op de website per persoon?

Nee, de prijzen zijn per rit voor een personenauto en ongeacht het aantal personen (maximaal 4 personen). Uw taxirit is altijd privé, er komen geen andere mensen bij u in de auto tijdens uw gereserveerde taxirit. 

Is het mogelijk om een enkele rit vanaf Schiphol te boeken?

Ja, dat is mogelijk. Ook al bent u niet door ons naar Schiphol gebracht, is het uiteraard wel mogelijk om een rit vanaf Schiphol naar Harderwijk, Ermelo Zeewolde of Biddinghuizen te boeken

Hoe lang van te voren moet ik reserveren?

Voor de vaste lage tarieven dient u minimaal 24-uur van te voren te reserveren. 

Taxi service 0341